Wednesday, November 30, 2011

Ada apa dgn nombor?

masa terus berlalu pergi tanpa kita sedari usia trus meninggalkan kita.. 22 besar pada angka tp tidak pd perangai aku.. aku tetap aku!.. mamal si periang yg tidak pernah peduli nombor pd usia.. bile soklan cepumas ditnykn "bile nk de bf?".. ah mmg benci nk jwb!.. ade ape dgn cinta.. relaxla aku br jek 22!.. so wut!.. 24 nnt aku crikla BF!.. 

gambr xde motif!
hmmm.. cm xdisangka teman rapat aku telah mendirikan rumah tangga bru2 ni.. perghhh.. haty kecilku berbisik.. nk de BF pn aku xpena pikir ni kn pulak nk kawen.. dasyat gak ko ye suraya!!.. FYI, aku mmg xpena sangka ko akan kawen semude usia kite wey!.. giler.. ko nnt mesty dh x cm dlu kn..

inilah suraya yg dikatakan tu..
suraya yg aku kenal suraya x MATANG lgsg!.. suraya adalah guru aku dlm membuat perancangan2 lanun!.. ko lah yang sbnrnye yg menjebak kn aku dlm kancah lanun ni!.. hahaha.. otak ko mmg giler!.. & ko pn ske buat keje giler kn.. de je idea2 giler yg ko nk buat.. suare ko plak xley nk pelan kn.. kuat bebenor sampai kne sound ngan umi!!.. oh lupe plak.. adekah selera makan ko masih same seperti dlu?.. hahaha






agak2 pas ko dh kawen ko akan cm dlu lg ke?.. gmbr kawen ko nmpk len sgt!.. ko nmpk SGT MATANG!.. agak2 pas kawen ni ko nk x main tepung ngan aku lg?.. main masak2 kek biru ngan aku agy?.. argghhh.. rindunyer aku pd ko!!.. ♥♥